tiistai 30. kesäkuuta 2015

Ukkonen

Sisäinen ukkostutkani toimii tänäkin kesänä. Heti aamusta asti hirveä jännityspäänsärky. Ajattelin että johtuu auringosta niinkuin migreeni mulla usein. Pitkin päivää päänsärky vaan paheni kunnes iltapäivällä iski yllättäen ukkonen. Mun päätäni tarkempaa ukkosen ennustajaa ei taida ollakaan. Vähän vei lyhyt kuuro päänsärkyä pois, mutta ei kokonaan ikävä kyllä. Vieläkin särkee päätä. Ja selkää, ja lonkkaa ja jalkoja ja niin edelleen.. Ei mitään uutta siis..

Työkkäri muistutti pitkästä aikaa työtarjouksella. En tosin ymmärrä miksi sitä kutsutaan työtarjoukseksi kun ei sitä työtä saa vaikka haluaisi ottaa tarjouksen vastaan. Työkkäri vain siis lähettää tiedot avoinna olevasta paikasta, jotka yleensä on sellaisia mihin olen hakenut omaehtoisesti jo aiemmin. Turhauttavaa.. Vaikka liikkuminen on tuskallista ja vaivalloista niin kyllä sitä menisi mieluummin välillä töihin kärsiin kuin olisi aina kotona. Vaikka joku lyhyt pätkätyö. Ajattelin jo työharjoittelupaikkaakin vaikken tiedä antaisko työkkäri edes mennä kun olen ollut niin paljon jo työharjoitteluissa. Joskus aiemmin oli puhetta että mulla olisi päivät täynnä mutta säännöt on voinu muuttua. Paljon muukin muuttunut.

Koira on edelleen kipeä. Ei tosin niin kipeä etteikö jaksais varastaa oivariini-rasiaa jääkaapista. Onneksi ei koko pakettia vetänyt. Odottelen koska alkaa ulkona juoksu. Mutta Iines kyllä hallitsee tuon viattoman ja säälittävän koiran katseen niin hyvin ettei sitä voi edes rangaista.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓