keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Raapiminen

Tässä aihe joka mun on pitänyt nostaa esiin muiden kroonisista kivuista kärsivien kanssa mutta en ikinä muista kun aivot on täysin lamaantuneessa tilassa.

Onko kukaan muu kärsinyt itsensä raapimisesta?? Tarkoitan siis alueita joissa kipua on. Olen nyt taas monena yönä herännyt siihen että reidet, jalka ja selkä on täynnä jälkiä kun olen raapinut ihon rikki. Enkä tiedä miksi kun mitään varsinaista kutinaa tai ihottumaa tms. ei ole. Enkä tee sitä valveilla ollessa. Vain nukkuessa.
En tiedä mitä kautta lähtis sille etsiin selitystä kun ei ole saanu selitystä vielä millekään muullekaan.

:(


2 kommenttia:

  1. Joo vähän samansuuntaista mulla. Tai en muista että öisin olisin ihan verille saanu kättä mutta joskus sekä nukkuessa että hereillä ollessa tulee hangattua ja raavittua kipeää kättä ihan huomaamattaan. :( -Anu

    VastaaPoista
  2. Tuttua. Minä en tosin vielä ole unissani sitä tehnyt mutta valveilla tulee raavittua ja hangattua itseään ;) - Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓