Jälleen rankka yö takana :( Elämänlaatu ja kipujen sietokyky varmaan paranis huomattavasti jos saisin jotenkin unenlaatua parannettua. Viime yönä heräilin taas puolen tunnin välein :( Ja aamulla herätessä oli niska ihan tulessa ja hirveä migreeni :(
Ergonominen tyynykään ei auta yhtään. Pitää varmaan siirtyä taas sohvalle nukkuun. Se on vähän jämäkämpi kuin toi sänky. Ei vain mahduta Inkun kanssa kunnolla nukkuun siinä :(
En tiedä mitä tekis mutta pakko on jotain tehdä että sais paremmin nukuttua.

Tuttua tuskaa x(
VastaaPoista