maanantai 11. marraskuuta 2013

Ongelma

Hain tänään postista saksasta tulleen paketin jossa oli pari joululahjaa ja sen lisäksi juliste josta halusin seuraavan tauluni. Ongelma on että joko olen mokannut saksan kieltä kääntäessäni tai sitten ne lähetti mulle vääränkokoisen julisteen. Tilasin nimittäin paljon pienemmän julisteen kuin toi mikä tuli. Kuva siis on ihan oikea. Mulla oli valmiina kehykset kun yhdestä vanhasta kehystetystä taulusta otin kuvan pois kun en tykännyt siitä kuvasta. Niin ajattelin että laitan siihen kuvan kun kuitenkin ehjät kehytkset. No tämä juliste mikä mulla on, on noin 8 kertaa liian iso :P Eli mitä tekisin? En viittisi Saksaan takaisin lähetellä yhtä julistetta. Tykkään kyllä kuvasta mutta ei mulla taida olla enää tilaa seinällä noin isolle taululle. Yksi on jo ennestään odottamassa pääsyään seinälle.


3 kommenttia:

  1. Jos mulla olisi edes yksi seinä mihin voisi laittaa julisteita niin ostaisin tuon heti. Ihana :)

    VastaaPoista
  2. jos liikaa tauluja tuun hakeen pois ylimääräiset : ) pitäiskö tehdä vielä yhdet kehykset niin on kaikki samanlaisia ,älä vaan leikkaa pienemmäksi.ihana kuva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo liikaa.. Tykkään kaikista mutta en tiedä miten saan kaikki sovitettua niin ettei tule liian "tunkkaista". Kai tuolle jotain täytyy keksiä.

      Poista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓