* 5-6 omenaa
* 1dl voita
* 1dl sokeria
* 3dl kaura(tms.)hiutaleita (itse laitoin täysjyvähiutaleita)
* kanelia
Kuori omenat ja leikkaa aika ohuiksi lohkoiksi. Pane lohkot voideltuun
uunivuokaan ja ripottele päälle kanelia sekä vähän sokeria. Sulata voi ja sekoita siihen sokeri ja
kauraryynit ja kanelia. Levitä seos omenalohkojen päälle. Laita uuniin
225 ja paista n. 15 minuuttia.
Nam Nam
VastaaPoista