http://www.mtv.fi/koti/juhlaa_ja_unelmia/artikkeli.shtml/2010/11/1230417#cd2ce6
Mun tulos:
Et ole tippaakaan jouluihminen.
Mitä ihmettä? Vastauksistasi päätellen et voi sietää joulua, vaikka otatkin siihen osaa mukisematta. Mielestäsi päivä on turhaa hömpötystä ja rahanmenoa - mieluummin lähtisit vaikka ulkomaille pyhien ajaksi ja jouluun käyttämilläsi rahoilla.
Mikä ihme :D
testasin myös olenko jouluihminen,en ollut. yllätyksenä ei tullut vastaus :)
VastaaPoista:D
Poista