torstai 27. helmikuuta 2014

Mälsää

Tänään on kyllä taas erittäin mälsä päivä. Kipulääkkeet on loppumassa joten olen yrittäny vähentää niiden käyttöä. Mutta se on niin vaikeaa kun toi saamarin tuikkiminen alkaa heti. Ja molemmilla puolilla, suora viiva alaselästä kantapäähän. Ihme kyllä nyt ei ole varpaisiin tuikkinu ollenkaan niin olen pystynyt jotenkuten varpailla hyppiin eteenpäin. Viime yö meni taas pyöriessä ja itkiessä. Ja aamulla piti nousta aikaisin kauppareissulle. Ja oli kiva kun kaupassa meni tunto jalasta ja ihmiset luuli varmaan että olen kännissä tai pilvessä kun huojuin puolelta toiselle. Huoh... Pitäis vaan pysyä kotiseinien sisällä turvassa.

Olen taas etsinyt uusia liikkeitä välilevynpullistuman hoitoon ja helpottamiseen mutta melkein näitä samoja vaan löytyy ja täytyy kyllä sanoa että minä en ainakaan pysty läheskään kaikkia edes tekeen. Mutta täytyy kokeilla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓