tiistai 4. helmikuuta 2014

Vitutus

Epäonni ja kipuilu jatkuu. Kaksi ihmistä kommentoi tänään sitä että olen nykyään niin kireä ja epäsosiaalinen mutta oikeasti on sellainen jatkuva vitutusolo :P Että koko ajan vain ottaa päähän. Jalat on vuorotellen tunnottomat. Varpaisiin ei ole nyt pariin päivään palannut tuntoa ollenkaan. Arvon joka päivä että joudunko menee acutaan vai en. Vähän aikaa kiltisti ollut nilkkakin on ruvennu taas repsahteleen.
Ja toi hemmetin työkkäri panttaa taas päätöstä. Ne ihan taatusti tahallaan odottaa sen 30 päivää minkä ne saa käyttää käsittelyyn. Ensimmäiset erät muistutuslaskuja on tullu tällä viikolla :( Ruokarahatkin alkaa oleen finito. Sanotaan että raha ei tuo onnea mutta kyllä mä olisin onneni kukkuloilla jos edes se mitätön työttömyystuki tipahtais tilille.
Onneks Iines sentään on ruvennu lohdutteleen. Tänään kaaduin metsässä enkä päässy ylös niin se tuli kiltisti mun viereen istuun ja laitto päänsä mun olkapäälle <3 <3
En varmaan ilman koiraa nousis aamulla ollenkaan ylös.

Ai niin.. Tesomalla on löytynyt myrkkysyöttejä joten kannattaa kaikkien tesomalaisten ja myös lähialueiden koiraihmisten pitää taas kerran silmät auki. Voi kun saisin tuonkin paska-aivon kiinni itseteossa niin syöttäisin sen Inkulle. Ei vais.. Iines ansaitsee parempaa ruokaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓