Käskin Inkun mennä pois sohvalta. Hemmoteltu prinsessa otti tyynyn suuhunsa, asetteli sen lattialle ja meni makaan sen päälle :D :D :D
ja vaihteeks valittiin vähän terveellisempi iltapala. Banaani yogurttia, banaania ja mustikoita :) Nam.. Banaani yogurtti on melkein ainoa yogurtti mistä tykkään mutta sinne täytyy laittaa oikeaa banaania sekaan ;) En tiedä tekeekö kukaan muu niin mutta kannattaa kokeilla.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti