lauantai 28. kesäkuuta 2014

Koomailua

Eilen illalla tuli mentyä kerrankin aikaisin nukkumaan. Yleensä olen hereillä vähintään  yhteen asti ja senkin jälkeen tulee sängyssä pyörittyä 2-4 tuntia kivutonta nukkuma-asentoa etsien. Mutta eilen iski yhtäkkiä jo yhdeksältä niin hirveä väsymys että oli pakko mennä sänkyyn ja nukahdin varmaan heti kun pää osu tyynyyn. Olen jo miettinyt että olenko voinu vahingossa ottaa unilääkkeen mutta nekään ei kyllä nukahduta mua noin nopeaa. En tiedä siis mikä iski. Nyt on sitten aamusta asti ollu jotenkin kipeä olo. Vähän helpotti kun käytiin Inkun kanssa aamulenkillä katselemassa kaatuneita puita ja syötiin aamiaiseksi hunajamelonia :) Iines on hirveä meloni-myyrä. Se vetäis sitä kuinka paljon vaan.
En varmaan ole muistanut täällä kirjoittaa mutta jälleen kerran yritän vähentää lihaa ruokavaliossa. Olin täys-vegaani 6 vuotta ja en ole koskaan ollut niin hyvinvoiva ja hoikka. Mutta jossain vaiheessa rupesin taas syömään lihaa ja nyt en ole pystynyt jättään lihaa vaikka olen  yrittänyt monta kertaa. Mutta jos en kokonaan pysty sitä nytkään jättään niin ainakin pari lihatonta päivää pitäis saada aina viikkoon mahtuun. Mutta tuo lihan jättäminenkin voi tietysti väsyttää vaikka ei mulla koskaan ennen ole noin totaalista sammumista tullu sen takia ;)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓