sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Masennus väsymys kiukku

Tänään on sekä mulla että koiralla huono päivä. En tiedä onko meillä oikeasti jonkinlainen yhteys kun usein meillä on huono päivä yhtä aikaa ja sitten vähän parempi päivä yhtä aikaa.
Tänään on molemmilla kunnon väsymys-kiukkupäivä.
Inkulla selvästi korva vaivaa ja sen lisäksi toinen takajalka on kipeä. Ulkona kyllä jaksaa mennä ihan mukavasti kun on hajuja mitä tutkia mutta kotona se melkein vaan koomailee omalla paikallaan eli mun aamutakin päällä ;)
Mulla taas on niin hirveä kipu istuinluussa että meinaa mennä hermot. Ei pysty istuun toisella pakaralla ollenkaan ja jalan suoristaminen on yhtä helvettiä. Tänään on ensimmäinen päivä tällä viikolla kun pakko pitää tauko venyttelystä ja liikkumisesta kun sattuu liikaa.

Mutta päivän positiiviset on tässä (enkä ymmärrä miten tämä on mahdollista) mutta mulla on paino tippunu 5 kiloa ja Inkulla 2 :) :)


1 kommentti:

  1. harmi kipuilut mutta onnea painon pudotuksesta,pystyisinpä samaan. :) -mamma

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓