torstai 12. kesäkuuta 2014

Sponsori??

Ei kukaan haluis sponsoroida mulle uutta tietokonetta??? :( Mun nykyinen kone on ihan levieämispisteessä ja minä  hetkenä hyvänsä pamahtaa lopullisesti joten olen nyt katsellut edullista pöytäkonetta kun mulla kuitenkin tietokone on välttämättömyys. Mutta ei tahdo mun tuloilla olla varaa ostaa edes osamaksulla :( Mutta taitaa olla pakko-ostos edessä jos tän koneen korjaaminen tulee yhtä kalliiks kuin uuden ostaminen :( :(

Kiputilanne on edelleen kova. Limapussin tulehdus aiheuttaa ihan kivat säryt näiden hermosärkyjen lisäksi. Meinaa tulla taas hulluks. Mutta onneksi koira näyttäisi voivan paremmin :) Ulkona jaksaa viileellä mennä ihan kivasti ja yöt nukkuu taas ilman vaeltamista mussa kiinni ;) ;) Eikä hirveästi onnu. Vähän toinen puoli on jäykkä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓