maanantai 30. kesäkuuta 2014

Korva stressiä

Tämä on ollu stressaava aamu ja aamupäivä. Ensimmäisenä aamulla herään kamalaan migreeniin. Mulla yleensä menee migreeni yön aikana ohi ja sitten jos tulee uudestaan niin vasta iltapäivän puolella mutta nyt oli heti herätessä. No sitten soi puhelin ja joku mies sanoo että he kävi aamulla tuomassa mulle ruotsista pakettia mutta en avannu ovea. Mulla vähän soi hälytyskellot kun ajattelin että kai mä nyt olisin heränny. Mutta se mies sano että koira kyllä murisi ovella mutta en avannu. No hän sanoi että voiko he tulla nyt tuomaan pakettia, sanoin että joo. Sitten vasta rupesin miettiin että mitä hittoa mulle voi tulla ruotsista ja vielä ovelle. No kävi ilmi että mun tilaamat urheilu-korvakuulokkeet siellä oli. En tiedä miksi tuotiin ovelle, yleensä ei tuosta firmasta tuoda. Eikä ollut edes postin auto. Mutta ei ainakaan tiedoissa ole että oltais erillistä maksua otettu ovelle tuonnista. Mutta joka tapauksessa, tollai meni aamu.

Sitten kävin kaupoilla ja yhtäkkiä kun olin kassalla niin rupes meneen kuulo. Sillai pikkuhiljaa niinkuin olis kalvo korvien päällä. Kun pääsin kotio niin en kuullut enää juuri mitään. Rupesin miettiin että onko mulla silloin aamullakin ollu kuulo pois kun en ole heränny kuljetusfirman miesten tuloon. Nyt on sillai että välillä kuulen ihan ok, mutta välillä äänet on vähän sellaisia kun tulis maan alta. Mietin että voiko migreeni aiheuttaa kuulonkin menemistä kun näkö mulla usein sumenee. Mutta kuulostaa oudolta että migreeni korviin vaikuttais. Tai sitten on korvatulehdus tulossa. Mullahan on ollut aikuisiällä usein korvatulehduksia, ei tosin nyt ainakaan pariin vuoteen. Tai sitten olen taas kuunnellu musiikkia liian kovalla, juurikin noilla mun aiemmilla kuulokkeilla jotka meni rikki.
Mutta on se joka tapauksessa ironista että mulla menee kuulo samana aamuna kun kuljetusfirman miehet tulee tuomaan kuulokkeita ;)

Mitähän vielä.. Stressi muutenkin kova kun lonkka narskuu oudosti :( ja koira on levoton. Tunkee taas koko ajan syliin ja ulkona vetää mua pitkin ojia. Huoh...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓