lauantai 21. kesäkuuta 2014

Pieni onnettomuus

Kohtalaisen mälsä juhannus ollu :( Kylmää ja märkää ja kipuista. Ja tänään iltalenkillä Inkulle tapahtu pieni onnettomuus. Ei mitään vakavaa ja selvittiin suurinpiirtein ehjin nahoin mutta aina kun Inkulle tapahtuu jotain ikävää niin meinaan saada sydärin.

Oltiin tosiaan lenkillä ja Inkku päätti mennä syvään ojaan tutkiskeleen ja minä tyhmä päästin kun ajatukset on muualla. Kattelin ihan muualle kun yhtäkkiä kuulu kova vinkasu ja käännyin katsoon niin Iines raukan takapää luisu ojanreunaa alas ja se yritti epätoivoisesti etukäpälillä kauhoa ylös mutta raukka ei päässy ja hiekkaa, multaa yms. vyöry koko ajan lisää. Sen takajalat vielä meni spagaattiin. No minä tietysti juoksin heti kanssa sinne ojaan ja vedin mahtavat turvat just kun bussi ajo ohi. En tiedä mistä löysin taas jotain voiman rippeitä mutta otin koiran valjaista kiinni ja nostin sen tielle. Ja jotenkin pääsin itsekin ojasta narskuvien nivelten kanssa. Koira näyttäisi voivan ihan hyvin, mulla kivut nousi taas kattoon. Mutta koira pääasia.

Aina kun sille taphtuu jotain tollasta niin mulle tulee kamalan huono omatunto siitä etten pidä siitä parempaa huolta :( :(




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓