sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Raivari päivässä.....

Tämä on taas niitä päiviä kun tekis mieli itkee ja huutaa ja tapella ja lyödä ja potkia ja käpertyä sänkyyn ja tehdä vaikka mitä.
Hermokivut on taivaissa ja lääkkeet siihen loppu. Limapussin-/lonkantulehdus on nyt pahimmillaan ja siihen on lääkettä mutta siitä tulee huono olo :( Siihen lisää tän kuumuuden ja mulkut sukulaiset ja paskat ystävät ja huonokäytöksisen koiran niin se johti kunnon raivariin lenkillä.
Yks ämmä piti jälleen koiriaan vapaana ja yhdeksännen kerran ne lähti meidän perään. Ämmä yhdeksännen kerran sano että hänen koiransa on ihan kiltti. Minä yhdeksännen kerran sanoin että mitä jos mun koirani ei ole. Tosin tällä kertaa sanomisen sijaan huusin sen. No känni-muija otti nokkiinsa ja alko huutaan mulle että mun on turha esittää parempaa kuin hän kun olen selvästi patalaiska sossunloinen. Siinä vaiheessa mulla naksahti päässä ja sylki lensi kun annoin tulla kaiken koirista ja selistä ja kaikesta mahdollisesta ja taisin vielä uhkailla poliisillakin. Ainakin meni ämmä hiljaseks kun jatkoin matkaa. Hetken päästä tulin takasin, tosin eri kautta, ja näin että koira edelleen vapaana.
Mutta itselle tuli paljon kevyempi olo kun sai antaa oikein kunnolla. Voi kun olis ollut samassa tilassa eräiden muiden ihmisten kanssa. Olis ollu raivarille vielä parempaa käyttöä......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓