sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Epäonnea

Stressiä lisää vielä näin pari päivää ennen leikkausta :P :P Tietokone ja kännykkä on molemmat hajoamassa. Eikä kumpaakaan ole varaa uusia. Tietokone leviää minä hetkenä hyvänsä. Kännykkä kirjaimellisesti pamahti tänään. Yhtäkkiä vaan meni pimeäksi enkä tahtonut saada päälle. Kaveri sitten kyläillessään jotain sen kanssa räpelsi ja sai sen päälle. Mutta yhtään ei tiedä koska pimenee uudestaan :( Tietysti tarttee just nyt sitten tätäkin stressata.
Tänään olen vähän ruvennut valmistautuun keskiviikon koitokseen. Olen vähän laittanut omaa ja kissan kassia valmiiksi. Kissa siis menee kai ainakin pariksi päiväksi mammalle hoitoon. Olen myös siivoillu kaappeja niin ettei kotio tullessa ole heti kamala määrä herkkuja nenän edessä kun ei saa syödä kuin soseita :P Ja voin myöntää että olen myös tehnyt valmisteluja siltä varalta jos en tulekaan enää koskaan takaisin. Vaikken sinne kuoleen lähden niin realistina kaikki mahdollisuudet täytyy ottaa huomioon. Iso leikkaus kuitenkin.

Niin ja hyvää ystävänpäivää!! Itse en koko päivää muistanut kun kaverit tuli kylään :P Mutta onneksi oli sentään jotain hätävara-tarjottavaa.
Ja muutenhan päivä menee parhaan kamun eli kissan kanssa :P Inkkua vaan on taas tänään kova ikävä. Niinku aina kun näen sen kuvan facebookin muistot-osiossa :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓