tiistai 16. helmikuuta 2016

Jännitys tiivistyy

Mutta tällä hetkellä jännittää enemmän se pääsenkö ylipäätään leikkaukseen eikä leikkaus itsessään. Mun pahin pelko on uhitellu tämän aamun. Eli se että tulen kipeäksi juuri ennen leikkausta.
Aamulla herätessä oli vähän kökkö olo. Mittasin heti kuumeen ja oli hieman päälle 37 astetta. Olin tietysti heti shokissa että nyt se pahin tapahtuu. Nyt olen pitkin aamupäivää mittaillu kuumetta (mikä ei tietenkään auta kun stressi ja jännityskin voi sitä nostaa) ja vetäny vitamiineja ja juonut vettä. Mitään selvää flunssa oiretta ei ole. Nenä on hieman tukossa mutta se on ollu tukossa koko talven. Kuume pyörii siinä 36.9 - 37,4 välillä :P :P
Minä en oikeasti tiedä mitä teen jos leikkaus peruuntuu flunssan takia.
En kestä tätä odotusrumbaa enää toistamiseen x( x(
Kaikki peukalot pystyyn että tämä on vain jotain aamulämpöilyä tai jännityslämpöilyä eikä merkki siitä että sairaus iskemässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓