lauantai 27. helmikuuta 2016

Summary

Eilen tuli väsähdettyä ihan totaalisesti kun kävin jälkitarkastuksessa ja sen jälkeen vielä ostoksilla ja sitten kestitsin kaksi vieraserää :P Kirurgin tapaaminen sujui hyvin. Olin vähän pettynyt että joudun pitään tota muoviplinttiä vielä pari viikkoa. Mutta haavat on siistit ja paraneminen sujuu hyvin. Ostoksilla ei ollut kauhean mukavaa kun pikkuhiljaa rupeaa tekeen mieli kaikkea mitä en pysty syömään. Kuten ruisleipää :( :( Mutta toisaalta on ihan kiva kokeilla uusia ruokia ja reseptejä. Löysin netistä toisen saman läpi käyneen henkilön ja sain häneltä paljon mielenkiintoisia ruokavinkkejä :)
Paras kaveri kävi poikiensa kanssa eilen ekaa kertaa kylässä mun leikkauksen jälkeen. Ja toivat yllätyslahjana ihanan pehmeät fleece-housut ja yhtä pehmeän neuleen. Ihania oli molemmat <3 Kissakin tykkää ;)


Sain kirurgilta luvan ruveta jumppaan leukaa että saisin sen auki kun on oikojan aika parin viikon päästä. Olen nyt ruvennut myös kokeileen vähän kiinteämmän ruoan syömistä. Siis pehmeää sen täytyy olla vielä monta viikkoa mutta en soseuta enää ihan mössöksi vaan yritän saada syötyä pieniä paloja. Eikä se oikeastaan ole kovin vaikeaa, puhdistus sen sijaan on ollut helvettiä. Huuhtelen vieläkin suu- ja vichyvedellä muutaman kerran päivässä. Etupuolelta olen saanut myös hellästi harjattua hampaita. Mutta taakse en ole päässyt. En millään saa hammasharjaa ujutettua sinne. Sitten tänään kaupassa yhtäkkiä välähti että onhan olemassa pienempiäkin harjoja. Ostin vauvojen hammasharjan joka on vielä sopivan pehmeäkin kun suu on niin herkkä, haavainen ja kipeä. Ostin myös lasten tahnaa kun nuo omat tahnat "polttaa" tota haavaista suuta.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti käynti piristi ;) Ja olen edelleen sitä mieltä että sun naama ON muuttunut. Parempaan. Vaikkei se alunperinkään ruma ollut. Mutta mun mielestä olet nyt ihan eri näkönen vaikka vielä on tietysti vähän turvonnu.

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓