sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Ei enää tiedä mitä sanoa. Kivut on todella kovat ja 3 viikkoa menny ilman mitään kipulääkettä :( Sen lisäks on huono olo ja masentaa mikä osaltaan johtuu siitä että osa mun mielialalääkkeistä lopetettiin ja itse vapaaehtoisesti yritän pitää taukoa energiajuomista :P
Mutta en tiedä kuinka kauan enää jaksaa. Alkaa oleen voimat lopussa. Elämässä ei ole enää mitään iloa. Koko päivä menee vaan kivuissa ja itkiessä.  Mihinkään ei pysty lähteen, ei pysty kuntoileen, ei pysty tekeen mitään. Yhtä hyvin vois olla kuollu kun ei kerran saa mistään enää mitään mielihyvää eikä mistään pysty nauttiin. Eikä mistään jaksa enää unelmoida tai mitään odottaa. On ihan tyhjä olo. Ja kun tuntuu ettei kukaan usko tai ota todesta mun kipuja. Ihan kuin huvikseni olisin toimintakyvytön. Lääkärit jauhaa vaan samaa paskaa että katsellaan eikä saa kipulääkettä vaikka sitä todella tarvis. Eikä tosiaankaan johdu siitä etten olisi siellä yrittänyt. Olen itkenyt ja liioitellukin kipuja/oireita. Mutta ilman mitään tulosta. Mulla ei vain yksinkertaisesti ole väliä.

Ainoa asia mitä vielä pystyn tekeen on musiikin kuuntelu. Joten tässä tämän illan bändi-valinta kun ei kerran muuhun pysty.







3 kommenttia:

  1. Niin väärin kuin se onkin niin ilman rahaa ei suomessa lääkäriltä saa apua :( :( Niin monella tutulla sama kohtalo. Oli sitten vikaa kropassa tai päässä niin tuntuu että avun pyytäminen lääkäreiltä olisi jokin synti :( - Sari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on. Kyllä mullekin on esim. acutassa sanottu suurinpiirtein suoraan että vittuako tänne tulet vinkuun. Ei tietenkään noilla sanoilla mutta sama viesti.

      Poista
    2. Tuttua. Minä loukkasin käteni ja yritin varata lääkäriin aikaa niin käskettiin mennä akutaan. Sitten kun pääsin akutaan niin sieltä käskettiin meneen omalle lääkärille. :P - Sari

      Poista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓