tiistai 3. syyskuuta 2013

Rahan tuhlausta

Mulla ei tosiaankaan olis yhtäkään senttiä ylimääräistä rahaa mutta oli pakko hieman panostaa kun mun kauan haaveilema super-ergonominen tyyny oli alennuksessa 20 euroa. Mä heräilen noin 20 kertaa yössä niskakipuihin vaikka mulla on 6 erikokoista tyynyä. Niin ajattelin että mä kärsin niin paljon selän ja nilkan takia että jos edes niskan saisi parempaan kuntoon niin elämä olis heti 20% helpompaa.
Mulla ei nyt ole siitä kuvaa laittaa mutta se on siis jotain sellaista materiaalia joka mukautuu niskan mukaan mutta on silti sillai jämäkkä että niska saa tukea. Kerron huomenna miten testiajo sujui :P

Selän kivut on edelleen todella kovat eikä mitään helpotusta ole kun ei ole edes panadolia. Maksa ja muut sisuskalut tietysti kiittää mutta pää ei kun alkaa hieman kivut taas rissaan. Päivän vielä jaksaa jotenkin kun kävelee edes takaisin ulkona ja sisällä (saadaan ainakin Inkun kanssa raitista ilmaa kun kävellään ulkona). Mutta illat ja yö on kamalia kun haluis levätä, rentoutua ja nukkua mutta ei vain tahdo pystyä. Olen joutunut nyt taas 4 yönä ottaan unilääkettä ja se ei ole mitään kivaa  :( varsinkaan herätä niskan takia siitä tokkurasta.

Ai niin! Sain myös kaverilta testiajoon syyskengät. Niissä on ihan pieni korko. En saa niitä ilmatteeks vaan joudun maksaan 15 euroa jos pidän ne. Mutta taidan silti pitää koska olen huomannut jo aikaa sitten että selkä tykkäis pienestä korosta. Mun työkengissä (jotka hukkasin) oli pieni korko ja niillä oli tosi hyvä kävellä kun tein siivoustöitä. Mulla on yhdet korolliset syys-talvikengät mutta niiden korko on liian iso että uskaltaisin tällä nilkalla nilkuttaa mutta noi vaikuttais hyvältä. Mitä pidätte??
Suvi siis tarjos niitä mulle kun siinä on tuo lyhyt varsi yllättävän tukeva niin sekin tuntu tosi hyvältä tähän vaappu nilkkaan :P



1 kommentti:

  1. Ihanat kengät :) ja näyttää tosi mukavilta jalkaan.. - Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓