tiistai 17. syyskuuta 2013

Ei pienintäkään valon pilkahdusta.

:( Kivut on entisellään. Sen lisäksi olen nyt toista päivää kovassa kuumeessa yhdessä koiran kanssa. Koiralla on ollut ripulia mutta se näyttää nyt helpottaneen. Mulla vihloo mahaa, rintaa ja käsiä, veikkaan että lihakset krampissa tai sitten noi muut selkäkivut on ruvennu säteileen laajemmalle. Joka tapauksessa olo ei ole kovin kiva.
Painoa on tullu taas 3 kiloa lisää vaikka olen yrittänyt liikkua joka päivä ja juoda paljon vettä. Kai täytyy lopettaa syöminen kokonaan.

Askarteluideoita

Tässä taas kivoja askarteluideoita DIYcozyhomesta ihmisille joilla on taitoa ja kärsivällisyyttä jotain tehdä :D ja sitten antaa valmis tuote mulle ;)

http://purplecandy.hubpages.com/hub/PAINTING-AND-DRAWING-ON-STONES
ideoita kivien maalaamiseen





http://handmadekursytutoriale.blogspot.fi/2013/05/jak-uszyc-sowke.html
söpö pöllö jossa voi pitää kaukosäätimiä ja puhelinta


Viivi-viikuna

Sen lisäks että minä ja molemmat mun koiristani voidaan huonosti niin mun isoin fiikukseni tekee kuolemaa :( Se oli vielä viikko sitten niin iso ja rehevä. Yhdessä yössä se pudotti melkein kaikki lehtensä :( Enää muutama jäljellä. Onneksi kasvien Asiantuntija-Anu tulee tänään hakeen lasten vaatteita ja katsoo samalla onko sille tehtävissä mitään :(


1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓