keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Nivelsiteissä repeämiä tms. Nyt täytyy kävellä 4 viikkoa nilkkalastatuen kanssa. Aluksi puhui kepeistä mutta kun kerroin että olen yksin ja täytyy päästä liikkuun koiran kanssa ja kauppaan jne. niin sovittiin että saan kävellä pakolliset kävelyt pelkän tuen kanssa. Mutta ei juoksua, hyppyjä tms.
Kuukauden päästä katsotaan mikä tilanne.

Olen nyt jo rakastunut tohon nilkkatukeen. Vähän hankala kun ei mahdu kenkien sisään kunnolla mutta pitkästä aikaa tuntuu siltä kuin mulla olis nilkka. :D Just mun tuuria että heti kun tuntuu siltä että vihdoin vois kävellä nilkalla normaalisti niin kävely on kielletty.



2 kommenttia:

  1. valtava tuki mahtuuko siihen mikään kenkä.

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓