maanantai 2. syyskuuta 2013

Hyvä vai huono päivä??

Hyvä vai huono päivä? Aamun perusteella voi käydä kuinka vaan :D Heräsin n. 05.00 aamulla, kamalat hermosäryt. Sen lisäks ristiselkä oli ihan krampissa ja se oli Inkun vika. Sillä oli vissiin yöllä hieman kylmä kun se oli tunkenut perseensä mun ristiselkää vasten ja ilmeisesti tullut koko ajan lähemmäks koska kun heräsin mun selkärankani oli melkein U:n muotoinen :P Pikkasen on paikat jumissa. Sen lisäksi oli vähän (ja on vieläkin) kuumeinen ja räkänen olo. Ajattelin että joko se taas alkaa.
No raahauduin sitten heti aamusta tossa 9:sältä kauppaan kun asumistuki oli tullu aamulla. Niin se siis tuli eikä ollu enää katki!!!! Ei se ole kuin reilu sata euroa mutta sain netti-ja puhelimen taas maksettua ja pääsin kauppaan. No kaupassa odotti niin ihana yllätys että melkein teki mieli itkeä. Nimittäin hedelmiä eurolla kilo hirveä määrä. En muista koska mulla olis ollu varaa ostaa hedelmiä. Siis hyviä. Yleensä mun hedelmä ostos on yks banaani tai omena joista en edes välitä. Mutta nyt sain päärynää, keltaista kiiwiä, mangoa, luumua, hunajamelonia, ananasta!!! :D Sen lisäks tuntu kuin  unessa kävelis kun kaikki mitä mun ostoslistassa oli niin oli tarjouksessa. Kana oli tarjouksessa, ruokakermoja sai 3 kahdella eurolla, jopa astianpesuaine joka eilen loppu niin oli tänään tarjouksessa. Tuli kyllä sellainen olo että vihdoin jotain hyvää ;) Pienet ne on ilot köyhällä.


1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓