200 g spagettia
tomaattikastike:
400 g jauhelihaa
1 tlk tomaattimurskaa
mustapippuria ja suolaa
juustokastike:
2 rkl rasvaa
4 rkl vehnäjauhoja
6 dl maitoa
1 tl suolaa
0,5 tl paprikajauhetta
1 dl juustoraastetta
* Keitä spagetti. Valuta mutta älä aivan kuivaksi.
* Ruskista jauheliha, lisää sipuli ja pehmitä. Kaada pannulle tomaattimurska ja mausteet. Hauduta n. 5 min.
* Sulata rasva kattilassa, sekoita joukkoon jauhot ja kiehauta.
Siirrä
kattila pois levyltä ja sekoita kylmä maito joukkoon. Siirrä kattila
uudelleen levylle ja anna hiljakseen kiehuskella n. 5 min.
Mausta suolalla ja paprikalla, lisää juustoraaste.
* Voitele
uunivuoka. Kaada vuorotellen jauheliha-tomaattikastiketta ja spagettia
vuokaan niin, että päällimmäiseksi tulee ohut kerros spagettia.
Kaada lopuksi juustokastike päälle.
* Paista uunissa 200 asteessa n. 30-40 min.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓
-
Systerin ohjeen pohjalta tein tänään tällaisen kanakeiton ja oli meinaan taivaallisen hyvää. Melkein teki mieli vetää koko kattilallinen ker...
-
Hyvää. Varsinkin perunan kanssa. * 400g makkaraa * 2dl ruokakermaa * 1/3 palaa koskenlaskijaa * 2rkl ketsuppia * suolaa, valkopippuria...
-
En muista koska olisi viimeksi ollut "päivällisvieraita" mutta tänään sellainenkin ihme koettiin. Yksi parhaista kavereista tuli ...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti