perjantai 31. lokakuuta 2014

Happy Halloween

Hauskaa Halloweenia vaan kaikille. Itse en sitä juhli ja totta puhuakseni en edes tiennyt että sellainen nyt on ennenkuin rupes facebookissa tuleen aiheeseen liittyviä tekstejä ja kuvia. Onneksi sentään tällä kertaa muistin, että huomenna on pyhäpäivä ja kaupat kiinni.
Väsy väsy väsy jatkuu edelleen. Tänä aamuna lähdin viemään koiraa ulos ja unohdin ottaa koiran mukaan :( Onneksi ulko-ovella tajusin :P
Kauheasti oli ajatuksena pestä likainen asunto ja koira. No koiran sentään sain pestyä :P Asunto jääköön myöhemmäksi.
Hermot on ollut taas kireällä. Tutusta syystä. Taas saanut niin kutsutuilta ystäviltä ja sukulaisilta paskaa niskaan näiden terveysongelmien takia. Ihmiset ei vaan ymmärrä. Yksi "läheisesti" haukku suoraan päin naamaa kuinka minä en voi mitenkään olla uupunut kun olen työtön eikä mun tartte tehdä mitään. Ihmiset ei tajua, että kun koko ajan on hirveät krooniset kivut niin pelkästään sängystä nousu, koiran ulos vieminen ja kaupassa käyminen voi olla todella uuvuttavia. Joinain päivinä pelkästään elossa olo tuntuu liian uuvuttavalta x( x( Mutta jos ihminen on päättänyt ettei ymmärrä niin ei sitä millään puhumisella saa ymmärtään. Eikä se työttömyys ja jatkuvat rahahuoletkaan aina ole mitään lomaa. Ehkä joillekin on mutta mulle ei todellakaan ole.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓