perjantai 10. lokakuuta 2014

NELJÄ SEINÄÄ

Vatsa on vähän rauhoittunut uuden lääkkeen myötä. Ja rupeaa oleen kohtalaisen normaali olo. Paino on osittain tullut takaisin, mutta eipä tuo nyt haittaa. On loppuelämä aikaa yrittää tiputtaa.
Tänään on pitkästä aikaa sellainen päivä, että haluaisi hirveästi lähte jonnekin. Sen jälkeen kun nää hermokivut alkoi niin olen koko ajan erakoitunut enemmän ja enemmän. Haluaa vain olla kotona turvassa eikä ole ollut minkäänlaista intoa lähteä yhtään mihinkään. Mutta tänään on ekaa kertaa varmaan yli vuoteen ollut sellainen olo että seinät kaatuu päälle. Kävin mummulla kylässä, kävin kaupoilla, olen käynyt lenkillä koiran kanssa ja ilman jo 6 kertaa. Jotenkin ahdistaa olla sisällä kotona :( Ja ne jotka tuntee mut niin tietää että se on mulle todella epänormaali mielentila koska olen kotihiiri. Olisi helpompaa jos olisi varaa lähteä johonkin "viihteelle", vaikka edes elokuviin. Mutta kun olet köyhä niin ainoat huvit on kyläily ja lenkkeily :) Ei sillä että niissä mitään vikaa olisikaan.

Onneksi illalla tulee vieraita kylään niin saa muuta ajateltavaa :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓