torstai 16. lokakuuta 2014

Ryhtiliivi

Ei mitään uutta..
Tai no kurkkukipu on uusi oire. En tiedä onko tulossa flunssa vai ärtykö kurkku kun eilen juttelin naapurin miehen kanssa ulkona 45 minuuttia ja olin IHAN jäässä. Mutta muuta oiretta ei vielä ole kuin oikein kunnon kurkkukipu. Onneksi oli kauppapäivä niin kävin hakemassa kurkkutabletteja ja sinkkiä.
Curamedin Viilentävät Kurkkutabletit on kaupan tuotteista mielestäni parhaimmat.


Sen lisäksi hain tänään postista tuon tilaamani ryhtiliivin. Mulle suositeltiin sitä fysioterapeuttien toimesta jo yli 10 vuotta sitten kun yläselkä on kaarella, mutta en ole saanut aikaiseksi hankkia. Mutta nyt kun lääkäri sanoi että siitä voisi olla apua myös mun refluksiin niin tilasin LabTex Care Nordicin Ryhtiliivin. Ensi reaktio on hieman pettynyt. Se voi vielä muuttua kun näen että onko apua. Mutta ensinnäkin yksinäisen oli hieman hankala saada sitä kunnolla päälle ja oli vaikea löytää oikeat "säädöt" Enkä ole varma onko se vieläkään ihan oikealla kohdalla. Ja sen pois ottaminen oli kunnon selkä-käsijumppa ;) Olen nyt pitänyt sitä 15 minuuttia enkä varmaan uskalla kauempaa ekalla kerralla pitää kun tuntuu jo yläselkä ja hartialihaksissa. Mutta ei se ihan niin tukeva ole kuin mitä toivoin eikä mun mielestä kamalan mukava päällä. Ehkä siitä tulee mukavampi kun selkä tottuu. Vielä en uskalla suositella kenellekään, palaan asiaan muutaman päivän päästä ;)


3 kommenttia:

  1. Näyttää tukevammalta kuin toi mun. Suosittelen että pidät aluks vain korkeintaan ½ päivässä etten saa hirveitä lihaskipuja niinkuin minä :P -Susku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ½ tuntia ;) -Susku

      Poista
    2. Ja ettet sinä saa lihaskipuja.. en minä.. luoja noi lääkkeet sekoittaa pään totaalisesti. En osaa enää edes suomea. -Susku

      Poista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓