maanantai 13. lokakuuta 2014

Hyppelevät kivut

En voi ymmärtää mikä siinä on,että kun yksi vaiva helpottaa niin toisen täytyy pahentua. Vatsa on nyt uusien lääkkeiden myötä ollut vähän kiltimmin, kop kop kop. Kyllä vieläkin närästää, mutta ei ihan joka aterian jälkeen. Mutta nyt sitten on niskassa hirvee vihlova kipu x( Eikä pää käänny kunnolla. AINA JOTAIN.
No toivottavasti niska menisi ohi pelkällä venyttelyllä, levolla ja buranalla.

Mahalääkkeiden lisäksi olen nyt tehnyt taas muutoksia ruokavalioon. Mulla on aina ollut huono ruokarytmi. En aamuisin syö mitään, ennen join edes kahvin, mutta nyt kun olen kahvin jättänyt pois niin en juo edes sitä. Saatan ihan hyvin olla kolmeen tai neljään asti päivällä syömättä. Ja sitten illalla tankkaan. Se ei tietenkään ole hyvä painonhallinnan kannalta mutta ei myöskään refluksin. Koska kärsin yöllisestä närästyksestä niin olen nyt sitten ruvennut väkisin totuttaan itseäni syömään aamuisin ja päivällä ja jättään iltaruoat pois. Kyllä oli suorastaan kamalaa tänä aamuna väkisin vetää salaattia, yogurttia ja vettä :D Ei paljon vähempää tehnyt mieli. Mutta sen lisäksi söin tänään jauhelihakeittoa lautasellisen ja sitten kuuden aikaan pari paahtoleipää. Eikä nyt ole sitä jokailtaista mässäilyn himoa :)







Koiralla alkoi juoksut ja se on ihan mahdoton. Se on aina ahne ja varastaa ruokaa, mutta nyt se ei vaivaudu edes tekeen sitä salaa :P Ja ulkona on hirveä vauhti x( Tämän takia vannoin joskus etten enää ikinä ota narttukoiraa x( Huoh..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓