keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Sadepäivä ja joogaa rintakehän & pallean kireyteen

Ensimmäinen oikein kunnon syksyinen sadepäivä. Ihanan koleaa :) Minä tykkään, mutta koira ikävä kyllä ei. Väkisin joudun raahaan sen ulos. Sillä on kyllä sadetakki mutta se on noin 3 numeroa liian iso eikä se tykkää pitää sitä kun se valuu sivuille. Olen kyllä katsellut sille uutta sadetakkia, mutta tällä hetkellä ei ole varaa ostaa. Eli prinsessa joko pitää yli-isoa takkia tai sitten kastuu läpimäräksi ;)

Vatsa on edelleen ollut kohtalaisen kiltisti. Polttoa ei ole ollut, mutta kun aamulla söin leipää niin heti pian sen jälkeen tuli sellainen inhottava olo tohon ylävatsalle. Ei poltto eikä oikein kipukaan, vaan sellainen puristava tunne. Kävelin vähän aikaa ja se meni ohi, mutta ilmeisesti leipä tosiaan ei sovi. Mutta tein ruoaksi Kana-spagettivuoan joka ei kaikkein kevyimmästä päästä ole kun on juustoa ja valkokastiketta ja muuta, mutta siitä maha ei ollut moksiskaan kun söin vähän kerrallaan.

Paino on virallisesti pudonnut kuukauden aikana 7 kiloa :) Eli jotain positiivista. Ollaan koiran kanssa lisätty lenkkeilyä ja minä olen aika paljon jumpannut WII:llä nyt kun on tasapainolauta lainassa. Sen lisäksi olen tehnyt noita "pallea-liikkeitä".
Tässä niistä muutamia:











kuvat: www.shape.com ja www.gaiam.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓