torstai 2. lokakuuta 2014

Kiukkumus Maximus

Tänään on taas sellainen kiukkupäivä että pitäis laittaa pahoittelukirjeet kaikille jotka olen tavannut tänään :P Koko yö taas hirveetä pyörimistä kun jalkoja poltti. Vasta kuuden aikaan aamulla olen nukahtanut ja puoli kahdeksalta soi kello :( :( Kauheella kitinällä ylös ja viemään koiraa ulos että pääsee lähteen asioille. Koirakaan ei tykännyt aikaisesta heräämisestä. Vaikka ei me yleensäkään nousta kuin tuntia myöhemmin. Mutta aamulla 5 minuuttiakin on ratkaiseva :D
Sitten olisi pitänyt taas kaupassa osata ostaa jotain järkevää ettei tarttisi taas joka päivä käydä täydentämässä jääkaappia mutta tietysti ostamatta jäi ainakin se kaikkein tärkein asia mikä ehdottomasti olisi pitänyt ostaa :P Niin yleensä käy kun ilman lappua lähden ostoksille..
Eikä tahtonut kahvittelustakaan tulla mitään kun teki mieli vaan katkoo päitä mutta täyty yrittää olla kauhean sosiaalinen ja mukava. Aaargh...
Ja jalkojen poltto taas jatkuu. Pitkästä aikaa on sellainen olo, että tekis mieli katkoa omat jalkansa irti :P Mutta kun ei ole takeita että se hermokipuihin auttaa niin ei viitsi ;)
Edelleen pitäisi siivota mutta mutta mutta........ ja koira pitäisi pestä lääkeshampoolla... ja pyykkiä pitäisi pestä..... ja tän kuukauden työhakemukset pitäisi kirjoittaa ja lähettää...... ja pitäis jumpata ja lenkkeillä että paino putoaa että lääkäri uskoo ettei ole ylipaino syynä kipuihin... Mutta kun mitään ei saa aikaiseksi.

Yläselkä on vähän helpottanut kun tajusin että mulla on kaapissa lihasrelaksanttia niin se helpotti kyllä. Mutta mä en ymmärrä miksi mulla taas pukkaa tota migreeniä. Yleensä se helpottaa syksyisin mutta nyt on taas melkein päivittäin lievä kohtaus ja kerran viikossa paha x(  Kai täytyy taas siitäkin mennä lääkäriin. Mutta närästys on helpottanut!!!! (kop kop kop) Eläköön pahanmakuinen, käsirasvaa muistuttava litku!!!

Ja onneksi sentään asumistuki tuli ja perjantaina pitäisi tulla työttömyysraha että rahatilanne helpottaa taas edes pariksi päiväksi :P :P Ei sillä kyllä paljon juhlita laskujen maksamisen jälkeen. En kyllä pysty ymmärtään miten joku voi tahallaan valita työttömyyden. Tiedän kyllä sellaisia ihmisiä. Mulla ainakin on hirveetä kituuttamista päivästä toiseen.

En tiedä miksi tulen tästä kappaleesta niin hyvälle tuulelle. Ei ole mun tyylistä musiikkia ja vähän masentava paikoittain vaikka sanoma toisaalta positiivinenkin. Mutta tänään menny luupilla.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓