maanantai 21. syyskuuta 2015

Itku

Tänään on ollut taas huono päivä. Muutenkin noin yleisesti ollut masennusta ja ahdistusta ilmassa. Yöllä näin taas painajaisia ja on liikaa taas aikaa miettiä asioita. Kuten huomista tapaamista kirurgin kanssa. Saan kuulla tarkkaan mitä tehdään ja mitä odottaa leikkauksen jälkeen, ja minä ihan toden teolla pelkään omaa reaktiotani. Mulla on viime aikoina muodostunut tavaksi reagoida asioihin omien odotusten vastaisesti.
Inkkua on ollut tänään ihan hirveä ikävä. Olen ollut surun suhteen jo parempi, olen pystynyt katsoon kuvia ja videoita Inkusta ilman hirveää surua. Mutta tänään imuroidessa löysin kaapin alta sen vaaleita, piikkikarvoja, ja tuli oikeen sellainen kamala surun ja ikävän ja tuskan vyöry.
Ja huomaa että heti pahenee myös hermokivut. Tekis välillä mieli hakata toinen jalka irti. Mutta en voisi ottaa särkylääkkeitäkään kun ne on ruvennu aiheuttaan närästystä ja sappikipuja :P :P Että ottaa päähän välillä :P

1 kommentti:

  1. Täällä myös huono päivä. Vastaa tänään saatiin laiettua koirien lelut ja muut tavarat pois ;(;( koti on niin tyhjä. -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓