tiistai 15. syyskuuta 2015

Uusi karvavauva??

Tänään olen taas pohtinut uuden kaverin hankkimista. Inkkua on edelleen kova ikävä, mutta ihan yksinkään ei ole kiva olla. Olen katsellut kotia etsiviä kissoja löytöeläinkotien sivuilta ja muutamasta olen laittanut kyselyn, mutta vielä ei ole löytynyt sitä oikeaa. Enkä halua tehdä mitään hätiköityjä päätöksiä vaikkakin Iines ja sitä ennen marsut ja hamsteri on kaikki ollu hätiköityjä yllätyslemmikkejä ja kaikki oli omalla tavallaan täydellisiä :) :)
Vähän olen netistä katsellut myös mitä kaikkea kissaa varten pitäisi hankkia ja miten muuten pitäisi asuntoa varmistaa kissaa varten. Täytyy kuitenkin sisustus miettiä kissan takia ihan erilailla kuin koiran takia kun kissa kuitenkin pääsee kiipeileen ja hyppiin melkein mihin vaan.
Muuta ei tänään oikeastaan ole jaksanutkaan touhuta. Paitsi kahvilla kävin mamilla. Mutta sielläkin tuli nuokuttua kun niin kamala väsymys edelleen. Yöt menee edelleen painajaisia nähden. On ruvennu jo ahdistaan illat kun pelkää nukkumaanmenoa. Ei ikinä tiedä kuinka hirveitä painajaisia tulee :( :(

Hampaatkin on ruvennu ahdistaan kun leikkaus lähestyy. On koko ajan sellainen tunne että hampaat olisi likaiset ja täynnä reikiä. Hampaiden harjauksesta on tullut kauhea pakkomielle mikä ei ole hyvä koska ei liika harjauskaan ole hyväksi. Tämäkin on selvästi stressireaktio multa koska olen aina ollut erittäin laiska hampaiden pesijä. Nyt tuntuu että pitäisi koko ajan olla hammasharja kädessä :P Kauhulla odotan kuinka pahasti sekoan kun saan tietää leikkauspäivämäärän ja varsinkin kun se päivämäärä lähenee :P





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓