lauantai 5. syyskuuta 2015

Kissa?

Alunperin ajattelin odottaa ainakin leikkauksen yli ennenkuin rupean miettiin uutta karvaista kaveria. Mutta en tiedä pystynkö odottaan niin pitkälle. On niin yksinäinen ja turhautunut olo. Tarvii jonkun mistä pitää huolta. Vaikka olen koiraihminen ja kaipaisin kipeästi lenkkikaveria niin koirassa on niin kova se lenkitys-vastuu etten uskalla koiraa ottaa ennenkuin tiedän selän tilanteen. Joten harkinnan jälkeen olen päätynyt vakavasti harkitseen kissaa. Olen jo kaikille tutuille ilmottanut että jos tulee rakkauspentuja tai muuten kotia etsiviä kissoja niin mulla olisi tilaa.
Katselin myös netistä löytöeläinpaikkojen sivuja sopivaa kissaa etsien, mutta sitten yhtäkkiä todellisuus löi vasten kasvoja kun rupesin miettiin käytännön puolta (ruokaa, tarvikkeita jne.) ja rahattomuutta ja sitten tuli masennus ja sitten tuli yhtäkkiä hirveä ikävä Inkkua. Ihan sellainen kamala tunteiden ryöpsähdys. Joten päätin jättää kissojen katselun vähäksi aikaa. Mutta edelleen tarjoan kodin jos eteen sattuu tuleen. Vähän niinkuin Inkku ihan yhtäkkiä syöksähti elämään :) :) <3 <3

Mun eilisen hiusten värjäyksen tulos ei ole ihan mitä odotin. Väri on vaaleampi kuin mitä ajattelin mutta ei se sinänsä haittaa. Mutta en tiedä teinkö värjätessä jonkun mokan tai enkö huuhdellut tarpeeksi hyvin tai mikä on vikana mutta jouduin tänään jo peseen hiukset kun tukka oli tahmean tuntuinen :P Ei ole koskaan ennen värjätessä jäänyt tuollaista tunnetta. Yleensä on hyvinkin pehmeät ja puhtaan tuntuiset, varsinkin sen hoitoaineen jälkeen. No toivottavasti on nyt sitten pesun jälkeen normaalit. Ei ylimääräistä väriä ainakaan lähtenyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓