lauantai 19. syyskuuta 2015

sairaus?

Väsymys vaan pahenee. Päivä päivältä jaksaa vähemmän ja vähemmän tehdä mitään. Tää päivä on menny pääasiassa sohvalla torkkuessa, lattialla torkkuessa ja tuolilla torkkuessa. Olen vetänyt kahvia ja energiajuomaa, mutta ei mitään vaikutusta. Yölläkin nukuin jopa 6 tuntia joka on mulle paljon. Mutta ihan totaalinen väsymys on silti koko ajan.
Kaveri soitti päivällä ja mun oli pakko jo muutaman minuutin jälkeen lopettaa puhelu kun en jaksanut puhua. Enkä tarkoita vain että en jaksanut vaihtaa kuulumisia vaan ihan fyysisesti en jaksanut muodostaa lauseita ja liikuttaa suuta. :( :(
Sen lisäksi molempia käsiä särkee aina välillä, ja tietysti jalkoja, mutta se ei ole mitään uutta. Yritin facebookissa ja muualla kysellä että onko jotain virusta tms. liikkeellä mutta ei kukaan osannu sanoa.
Lääkäri halusi puhua kasvotusten verikokeiden tuloksista joten ehkä nää liittyy siihen mitä niistä löyty. Mutta yritän lohduttautua että jos olisi ollut jotain todella erittäin vakavaa niin olisi antanut ajan nopeammin kuin kuukauden päähän.
Joka tapauksessa on erittäin masentavaa olla näin väsynyt. Mulla on ennenkin ollut väsymys-kausia mutta ei mitään tällaista. Tai ehkä se nyt vain pääsee näin pahaksi kun ei ole edes koiraa jonka takia täytyy väkisin pysyä hereillä ja liikkeessä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓