torstai 3. joulukuuta 2015

Hiukset

Vähän kivuttomampi päivä tänään. Siis siinä mielessä että sappea ei ole vielä polttanut. Kop Kop.. Ajattelin että jos tulee vielä neljäs peräkkäinen sappikohtaus niin hyppään seuraavaksi katolta. Sellaiset jotka ei ole sappikipua kokenu niin ei tiedä millaista helvettiä se voi olla. Minä en kuitenkaan ole mikään noviisi kipujen suhteen kun kroonisten hermokipujen, vaikean migreenin ja hammasopereaatioiden kanssa on tullut elettyä jo vuosikymmeniä. Mutta sappikohtaus on sellainen että kun toissapäivänä jälleen kerran olin vessassa polvillani sykkyrässä ja hiki valu pitkin kroppaa niin mietin täysin vakavissani että jos lyön pääni lujaa seinään niin voisinko saada itseltäni tajun pois :P Kaverini Anu joka myös kärsii sappivaivoista niin sanoi joskus että sappikohtaus on sellainen että ensin sinä 5 minuuttia pelkäät kuolemaa ja sitten 5 tuntia toivot kuolemaa :P
Tänään ei kuitenkaan ole VIELÄ polttanut joten pääsin hoitaan asioita, ostaan joululahjoja ja hakeen apteekista System 4 shampoota ja hoitoainetta hiustenlähtöön. Alan oleen sen verran epätoivoinen hiusten lähdön kanssa. Ei ole kiva kun oikein tukkoja lähtee aina välillä. Haluisin edes muutaman haivenen vielä säilyttää. Olen ennenkin system 4-sarjan tuotteita käyttänyt mutta en tätä tuotetta jota mulle nyt suositeltiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓