keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Kissa on piru

Kissalla on selkeästi tylsää... Tai sitten se vain on piru niinkuin edeltäjänsä :P Oli yöllä nimittäin pitänyt hieman hauskaa.
Oli varastanut juustonaksupussin ja jotenkin saanut sen auki. Ei onneksi ollut tällä kertaa syönyt naksuja, sen sijaan oli ilmeisesti leikkinyt niillä koska olkkarissa on siellä täällä yksittäisiä osittain muussattuja naksuja :P Sen lisäksi hän oli päättänyt silputa melkein kokonaiset rullat talouspaperia ja joulupaperia :P
Aamulla kun nousin niin hän oli juuri vielä murtautumassa joulukalenteriinsa. Oli saanu luukkuja auki mutta ei onneksi namipalapusseja ulos.  :P

No ainakin toinen meistä saa jotain aikaan. Itse en saa mitään. On taas pitäny siivota monta päivää. Piti eilen aloitella joulusiivoa kaapeista kun olin kerran kämpän vankina mutta ei tullu edes aloitettua. Pitäis kissalle tilata se leikkaus- ja rokotusaika mutta kun ei vaan saa aikaiseksi. Pitäisi itselle tilata aika jollekin lääkärille mutta kun ei vaan jaksa sitäkään. Pitäisi käydä katsomassa joululahjoja ja ehkä jotakin säilyvää ruokaa jouluksi mutta kun ei niin ei. Tänäänkin olen koko aamun kulkenut paikasta toiseen ja miettinyt kaikkea mitä pitäis tehdä. Sitten vaan rupeaa ahdistaan ja olen tekemättä mitään :P  Miten niin olen saamaton......


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓