torstai 24. joulukuuta 2015

Jouluaatto

Jouluaatto sujui ihan kohtalaisesti. Vähän tunnelmaa latisti se että olin aamulla herätessä kovassa kuumeessa, ääntä ei tule ollenkaan ja kamala yskä :( Ja kissa sai hirveän hepulin ja juoksi täyttä vauhtia päin sohvaa. Pelkäsin että sen kallo oikeasti halkes. Mutta ihan normaali se on nyt päivän ollut. Että ei kai sille mitään pahempaa tullut.

Sohvalla olen maannut pyjamassa ja katsellut Star Trek elokuvat 1-4 ja huomenna pitäisi jatkaa siitä eteenpäin :P Ruokahalua ei ole kamalasti kuumeen ja yskän takia mutta koska olen 2 kuukautta valmistautunut joulumässäilyyn ja rahdannu ruokaa niin minähän tungin ruokaa vaikka väkisin kurkusta alas :P

Lahjat avattiin ruoan jälkeen ja taas olen täysin ällikällä lyöty kuinka upeita lahjoja saatiin :P :P Kiitokset kaikille!!













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓