Pelko pahenee, kivut samoin.
Onneksi tänään sai vähän muuta ajateltavaa kun mamma tuli käymään. Käytiin postista hakemassa mamman koiralleen tilaama koirankoppi ja kissa sai samalla kasan tölkkiruokia, pari pussia kuivanappuloita ja ruoka-alustan :) Ei ruoka lopu kissalta ihan heti. Vaikka kissa ei todellakaan ole nälkiintyneen näköinen. Olen ihan varma että kun vien kissan leikattavaksi maanantaina niin eläinlääkäri sanoo että se on liian lihava. Mutta minä en mielestäni syötä sitä liikaa. Se kyllä varastelee :P :P

Meilläkin syödään applawsin ruokia :) -Susku
VastaaPoistaSiis kissat syö ;)
VastaaPoista