keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Minä en osaa enää kävellä

Olen nyt taas parin viime päivän aikana tullut siihen tulokseen että en osaa enää kävellä. Välillä tietysti on kävely vaikeaa kipujen ja tunnottomuuden takia. Mutta silloinkin kun olis ok olo niin koko ajan heilun ja vaapun ja törmäilen kaikkeen. Kokeilin piruuttani sitä suoraan kävely testiä mitä poliisit kai joskus käyttää niin  minä en läpäisisi sitä. En pysy viivalla edes kahta askelta kun rupeaa heittään poispäin eikä mun mielestä ole päästä tai tasapainosta kiinni vaan siitä että jalat ei yksinkertaisesti tottele. Suvikin sanoi yksi päivä että kun mun kävelyä katselee niin välillä näyttää siltä kuin mun ylä-ja alakroppa yrittäis mennä vastakkaisiin suuntiin :( :( Välillä mua tuijotellaan siihen malliin että varmana ihmiset luulee että olen aineissa :(

Tänään tuli taas aamulla itkettyä lattialla puolisen tuntia kun jalat ei toiminu. Mutta onneks tälläkin kertaa se meni ohi. Mutta kyllähän se pelottaa joka kerta että jos ei se tunto palaakaan. En uskaltanut lähteä pitkälle lenkille joten vein Inkun vain rantaan juokseen. Kovasti meni jo veteen kahlaan ;)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓