maanantai 21. huhtikuuta 2014

Stressitasot korkealla

Taas tuntuu siltä että pää räjähtää. Niin hirveä stressi ja ahdistus. Reilun viikon päästä olis se magneettikuvaus ja minä en MILLÄÄN menisi sinne. Kamala paniikki sen suhteen. Sen lisäksi olen taas saanut kuunnella vittuilua tästä mun selästä pari päivää ja tiedän ettei se ainakaan parane kun menen torstaina sinne työkkäriin. Kai sielläkin taas haukutaan maan rakoon kun olen niin paska etten onnistu saamaan töitä. Nilkka rusahti taas ja nyt jostain syystä toisen korvan lävistys on tulehtunut. Vaikka lapsena tehty noi reiät niin jostain syystä nyt on tulehtunut. Ja sen lisäksi että olen itse ihan täysin rampa niin koirakin alkaa tosiaan oleen vanha. Tai siis ekan kerran sen lenkillä oikeasti huomaa että se ei tahdo enää jaksaa. :( Ja kämppä hukkuu paskaan. Mutta mitään ei saa aikaiseksi.
Kauhea stressi. En tiedä millä yrittäis sitä lievittää. Ei se varmaan helpota ennenkuin työkkärit ja magneetikuvaukset on takana päin. :( :(




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓