tiistai 1. huhtikuuta 2014

Vesi/water

Olen nyt ottanut taas itseäni niskasta kiinni tuon veden juonnin suhteen. Olen aina ollut huono juomaan vettä. Pidän vedestä, mutta ei vain tule muistettua juoda sitä. Mutta nyt olen ottanut tavoitteeksi juoda 1,5-2 litraa vettä päivässä. Ja olen ottanut avuksi tuon minun litran mittani :D Ja vaikka voi kuulostaa oudolta niin se oikeasti auttaa :) Näkee paljonko tulee juotua ja kun on iso kannu tuossa pöydällä niin tulee hörpittyä. Tietysti olisi vielä parempi jos olisi joku kippo jossa se pysyisi viileänä mutta kun ei ole niin tuo käy ihan hyvin :) Ja ennen kuin joku sanoo että kannun voi laittaa jääkaappiin niin ei, se ei ole sama asia ;)

Tässä linkki josta voi lukea miksi kannatta juoda vettä: http://kuntoplus.fi/ravinto/ravinto-ja-terveys/10-hyvaa-syyta-juoda-enemman-vetta

I´ve always been extremely lazy to drink water. I like it put I just don´t remember to drink water during the day. But now I have a goal to drink 1.5-2 litres of water a day. And I´m finding it easier to do using my 1 litre can. I see how much I drink and it´s easier to remember taking sips when there is a big can on the table I don´t have to refill all the time. It would of course be even better if the water stayed cooler in it but for now thats fine. And no, putting the can in the refrigerator won´t work for me ;)





Kivut on kovat. Yö oli vaikea. Olen joutunut ottamaan taas vähän enemmän kipulääkeitä mikä on jälleen yksi syy miksi PITÄÄ MUISTAA JUODA VETTÄ. Mutta vähän kivun kestoa auttaa se että sain kutsun työhaastatteluun johon oikeasti haluisin ;) Menen kyllä töihin melkein mihin vain mihin otettais mutta tää olisi sellainen paikka mihin HALUAISIN. Tämä kestäisi kesän ajan ja olisi vähän sellainen erillainen kohde ;) Muuta en sano tässä vaiheessa.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓