tiistai 15. huhtikuuta 2014

Sellaista kipua tänään

Vaikea päivä taas :( Pitäis aloittaa "pääsiäissiivoa" mutta kun tuntuu että jalat painaa pari sataa kiloa. Ja koska mulla ei muuten olisi ollut tarpeeksi kipuja niin lenkillä oli taas tilanne. Tein ihan mukavan pitusen lenkin vaikka sattu mutta se kipu rupes vähän helpottaan kun olin päässy pari kilsaa käveltyä. Mutta ihan lenkin loppupuolella tuli joka idiootti äijä taas vastaan. Kaksi isoa koiraa joista toinen kiinni ja toinen vapaana. Hän näki kyllä kaukaa että tullaan ja pyysi vapaana olevan koiran viereen mutta ei voinu kuitenkaan ottaa kiinni. Kun oltiin muutaman metrin päässä niin vapaana oleva koirahan ryntäs suoraan meitä kohti. Iines tietysti heti puolustusvalmiudessa riuhtas hirveellä voimalla eteenpäin. Hirvee kipu ristiselässä :( Sain jotenkin ihmeellisesti pidettyä kiinni. Mutta sitten iso vieras koira tuli hirveellä vauhdilla mua päin ja iines tietysti pakitti mua kohti myös. Ja molemmat koirat paiskautu kauheella voimalla mua päin. Voi luoja mikä kipu jaloissa ja lonkassa. Jouduin meneen vähäksi aikaa maahan istuun kun sattu niin. Äijä kauheasti änkytti jotain ja minä vaikka yleensä vältän kaikkia ristiriitatilanteita ja muutenkin sosiaalisia tilanteita niin annoin kyllä tulla oikein kunnon tekstiä. Jotenkin ihmeellisesti sain linkutettua kotio :( Äsken meni jaloista tunto, nyt odotellaan tuleeko takas vai lähdetäänkö päivystykseen. Voi että ottaa aivoon... Koita nyt tässä mitään tehdä sitten.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓