torstai 3. huhtikuuta 2014

Voi luoja miten voi sattua

Tänään olen kyllä miettinyt että kuinka paljon kovempaa vielä voi sattua. :(  Aamulla oli vielä ihan ok. Tosin oli aika pelottavaa, että kun olin juuri nähnyt yöllä painajaisen jossa mun asunto oli täynnä koppakuoriaisia niin varmaan 5 minuuttia sen jälkeen kun olin herännyt niin 3 hyönteistuhoaja-firman autoa kurvas pihaan :P Ei ole täällä käyny mutta järkkyä oli silti.

Tänään oli perinteinen kauppapäivä ja tein viikon huonon valinnan. Eli päätin olla kuuntelematta lääkäriä ja laitoin jalkaan noi kengät joissa on pieni korko. Olen ostanut ne H&M:ltä viime syksynä muistaakseni enkä kerenny käyttään niitä kertaakaan ennen kuin meni nivelsiteet. Nyt päätin että kun nilkka ei ole vähään aikaan paukkunut niin laitan ne kyllä jalkaan. Ja menomatkalla tuntu vielä ihan hyvältä. Kaupassa vähän rupes polttelen säärtä ja reittä mutta ajattelin että se on vaan kun en ole pitkään aikaan pitäny mitään korollista. Mutta voi luoja kun pääsin takas kotio. KOKO jalka, lonkka ja alaselkä on aivan TULESSA. Siis pahin särky mitä on ollu pitkään aikaan. Ei vihlo mutta jomottaa ja kuumottaa ja tuntuu kuin reisi halkeis. :( En sitten tiedä mitä teen noille mun korollisille kengille :( Uskallano vielä kokeilla vai pitäiskö laittaa ne vaan pois :( Niillä olis muuten niin hyvä kävellä. ja noi oli kuitenkin mun korollisista kengistä pienikorkoisimpia :( höh...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓