maanantai 28. huhtikuuta 2014

Olen idiootti

Olen todellinen idiootti ja sain taas nenilleni. Menin eilen facebookissa hehkuttaan kuinka mulla rupes flunssa jo helpottaan kun olen syöny vitamiineja ja sinkkiä. No eikö viime yönä noussu 39 kuume ja nyt on kamala yskä/kakominen. En tiedä miksi nykyään aina kun rupean yskiin niin rupean myös kakoon. Sen lisäksi kivut on taas pahentunut. En tiedä johtuuko flunssasta vai muuten. :( Olo jokatapauksessa erittäin hirveä tällä hetkellä. Ei jaksaisi koiraa viedä eikä tällä hetkellä jaksaisi koirakaan ulkoilla. Nimittäin Inkkukin on kipeä :(
Me kaksi ei kyllä tervettä päivää nähdä.

1 kommentti:

  1. Voihan :( Koita parantua!!! Me ollaan vielä selvitty kevätlunssalta mutta varmaan se kohta iskee kun facebookissa tuntuu jokaisen päivitys olevan flunssasta :P -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓