tiistai 1. heinäkuuta 2014

Kipulääkkeet

Kipulääkkeet loppu ja vaikutus on uskomaton.. Totta kai huonossa mielessä.. Se lonkan limapussintulehdus joka oli kutistunut pieneksi viinirypäleenkokoiseksi kipukohdaksi räjähti käsiin :P tai jalkaan. Se on nyt taas yhtä paha kuin mitä oli pahimmillaan ellei jopa vähän pahempi x(
Aamulla tuli taas itkettyä kun ei jaksais enää päivääkään tätä kipua.
Vähän helpotti aamulenkin ja aamukahvin jälkeen, masennus siis, ei kipu. Mutta kyllä rankkaa on. Sitten toi kolea, sateinen ilma aiheuttaa vielä kivaa "luusärkyä". Ulos mennessä vois kuvitella että on syksy.
Ja Inkulla on joku ihme vaihe menossa. Aamulla se veti niin että mun oli pakko ottaa se puhutteluun ekaa kertaa varmaan pariin vuoteen kun en meinannu enää pystyä piteleen sitä. Se vetää niin hirveesti. Ja sisällä se nukkuu mun jaloissa :P

En tiedä miks sen selkä näyttää noin mustalta kuvissa. Sillä on lähtenyt karva noista alueista ja pitäis olla vaaleanpunainen iho ;)



Krooninen kipu ympyrä:

Kipu -> loukkaantumisen pelko -> liikkumisen pelko -> liikkumisen väheneminen -> kunnon huonontuminen -> fyysisen ja psyykkisen kunnon romahdus -> kipu jne....

1 kommentti:

  1. :( :( mulla kanssa tämä helvetin koleus vielä pahentaa noita särkyjä. Vaikka ei helteetkään niille hyvää tee. Olisi sellainen viileä mutta sateeton kesä. Sopisi parhaiten ainakin minulle. Meinaa mennä hermot totaalisesti särkyjen kanssa!!!! - Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓