keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Närästys vai jotain muuta??

Tänään mulla oli taas todella rankka närästyskohtaus. Mulla ei ole kovaa närästystä usein. Tai sanottaisko että mulla on sellaisia kausia kun närästää todella helposti ja sitten voi mennä monta kuukautta ettei närästä ollenkaan.
En tiedä aiheuttiko tän päivän kohtauksen suklaa, kahvi, ranskalaiset vai sitruuna-kivennäisvesi vai kaikki. Mutta toinen paha kohtaus viikon sisään. Paitsi että tämä oli pahin kohtaus IKINÄ.
Oireet oli samat kuin aina närästyksessä: hirveä poltto rinnassa, pahanmakuisia röyhtäisyjä. Mutta se kipu oli niin kovaa etten pystynyt kuin istuun jäykkänä sohvalla ja yritin hengitellä rauhallisesti kun en uskaltanut liikkua yhtään. Mietin jo että onko tämä oikeasti sydäri vai mitä. Sitten sain itseni raahattua keittiöön syömään raakaa perunaa ja juomaa sooda-vettä. Auttoi kipuun hieman ja sitten alko tulee niin rankkoja happo-röyhtäisyjä että meinasin oksentaa. Sitten alko kipu uudestaan. Loppujen lopuksi kun olin jo aivan hiestä läpimärkä niin tajusin että mulla on vielä  yksi litalgin. Otin sen ja se hirveä kipu ja hapot loppu. Mutta vieläkin on sellaista paineen tuntua ylävatsalla/rinnassa.
En sitten tiedä oliko erittäin paha närästyskohtaus vai voisko sapessa olla jotain vai onko jotain muuta :( Mutta toivottavasti ei nyt pahene uudestaan kun ei ole lääkettä enää. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓