sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Mielenkiintoisia lääkekokemuksia

Taas tuli kokeiltua yhtä uutta lääkettä ja saatua mielenkiintoisia sivuoireita. Ensinnäkin olin jo valmis julistaan tuon lääkkeen ihmelääkkeeksi (ja olen kyllä vieläkin) koska mun limapussinturvotus kutistui lääkkeen oton jälkeen muutamassa tunnissa eikä kipua ole juurikaan ollenkaan enää. Mutta tänä aamuna huomasin että ruoka ja juomat maistuu oudolta. Kaikki maistu vähän niinkuin greipiltä. Nyt kun äsken otin kulauksen energiajuomaa niin en maistanut oikeastaan enää mitään paitsi greippimäisen jälkimaun. Olin jo aika huolissani että on joku vaikea myrkytys mutta sitten luin tuon selosteen ja siellähän se luki isoilla kirjaimilla että voi aiheuttaa muutoksia makuaistiin. Ja kun vielä googletin asiasta niin tuli n. 20 sivua samanlaisia kokemuksia muilta ihmisiltä.
En koskaan lue noita lääkkeiden vaikutuksia etukäteen kun tiedän että sitten mulla ainakin tulee niistä kaikki. Mutta tämä on kyllä ensimmäinen tätä laatua. Onneksi ei varmaan tarvi enää kolmatta tablettia ottaa, ainakaan ihan heti kun noin hyvin laantunut turvotus. Mutta kyllä minä tuota lääkettä makuaistin menosta huolimatta otan jos vielä tulehdus äityy.
En viitsi tässä ruveta mainostaan lääkkeen nimeä, jos jotakuta kiinnostaa niin voin yksityisesti sen laittaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓