keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Työkkäri ja vihanneksia

Työkkärissä käyty puhumassa paskaa. Eipä tilanne siitä mennyt eteenpäin yhtään.
Samalla reissulla tuli käytyä Tammelantorilla ja kaupassa. Parin tunnin reissu yhteensä ja olo on kuin olis juossu maratonin. En ymmärrä miten ihmiset jaksaa näillä helteillä painella ulkona tai edes istua ulkona. Tietysti kivutkin vie energiaa, mutta kyllä tällä hetkellä se on tuo helle mikä vie KAIKKI mehut. Odotan innolla syksyä. En ole koskaan ollut kesäihminen mutta nyt voi sanoa että olen jo kesänvihaaja :D :D ja jos on totta että viikonloppuna on vielä kuumempaa niin minä varmaan sulan kokonaan lattiaan ja jonkun täytyy tulla viemään koira takapihalle sikäli mikäli se jaksaa tulla niinkään pitkälle ;) Tosin tällä hetkellä Iines on reippaampi kuin minä :P

Tuossa kun selailin taas nettisivuja ja facebookkia niin löysin tuollaisen kuvan missä on hedelmiä ja kasviksia joita voi uudellaan kasvattaa. Onko kukaan koskaan kokeillut uudelleenkasvattaa noista mitään tai jotain muuta kasvista?? Itse en ole kokeillut mutta vois joskus kokeilla.






2 kommenttia:

  1. Minä kokeilin joskus anasta mutta ei se kasvanu :( Vois joskus kokeilla uudestaan... -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓