lauantai 5. heinäkuuta 2014

Koirat Irti

Taas täytyy ihmetellä näitä länsi-tampereen koiraihmisiä. Mikä siinä on että se koiran kiinnipitäminen edes yleisillä paikoilla on niin helvetin vaikeaa. En tiedä kuinka mones kerta on pelkästään kesän aikana kun joudun oleen oman koirani ja irtiolevan koiran välissä. Tälläkin kertaa sain onneksi karjastua vieraalle koiralle niin lujaa että se pelästy ja meni kauemmaks, mutta joku kerta se ei toimikaan. Tällä kertaa oli kyseessä isokokoinen, nuori sekarotuinen joka vyöryi innoissaan niin kovaa että iskeyty mun jalkoihin ja arvaa sattuko. Siinä kun taas polvillani olin maassa niin omistaja ei vaivautunu edes tuleen paikalle hakeen koiraansa vaan katteli pelästyneen näköisenä kauempaa. Onneksi pystyin karjaseen koiralle niin että se meni kauemmaks ja omistaja pelästy niin että sai edes vähän jalkoihinsa liikettä. Mutta kun sai koiransa kiinni niin liukeni lujaa paikalta kysymättä tai sanomatta mitään. Että mua sieppaa taas.
En voi ymmärtää että miksi niitä koiria täytyy pitää irti vaikka laki selvästi sanoo ettei saa ja kun omistajilla ei selvästikään ole minkäänlaista otetta koiriinsa.
Minä kihisen taas niin raivosta että tekis mieli mennä takoon tätä asiaa noiden idioottien päähän jos tietäis missä niitä asuu. Niitä kun on täällä monia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓