maanantai 10. elokuuta 2015

Lämmintä

Kaikki ihmiset niin ulkona kuin sosiaalisessa mediassa hehkuttaa kun viimein on lämmintä. Mutta minä en :( Enkä tykkää yhtään... Olen ihan hiestä märkä ja veto pois. Koira tietysti nauttii vaikka silläkin on energiat nollassa. Mutta onneksi siinä ei paljon energiaa tarvita kun torkkuu tuolilla ja ottaa aurinkoa.Minä olen ollut erittäin tyytyväinen tähän kesään juuri sen takia että on ollut niin viileää. Eikä mua haittaa sadekaan kunhan se välillä taukoaa niin että saan koiran ulos :P :P
Istuttiin koiran kanssa tänään vähän aikaa tossa puistossa. Ja Iines olisi tykännyt ihan hirveästi makoilla siinä pidempään ja katsella ohikulkevia ihmisiä. Mutta mulle tuli jo 15 minuutin jälkeen niin kuuma ja huono olo, että oli pakko lähteä sisälle. Ja istuttiin vielä varjossa.
En tiedä miksi kestän niin huonosti lämpöä. Talvella ei kovatkaan pakkaset tunnu juuri missään. -28 pakkasellakin menin mielelläni lenkille. Nyt oli tuskaa viedä roskapussi.
Vaikka niinhän kaverinikin taas totesi, että vaatetta voi lisätä kuinka paljon vaan mutta vähentään sitä ei loputtomiin pysty :P


Sen verran jaksoin tänään tehdä että pesin keittiön ja vaihdoin keittiön pöydälle uuden Lidlistä ostamani bambu-liinan. Ja minä tykkään hirveästi. Susanna kyllä sanoi heti sisälle tullessaan että se hyppii silmille ja aiheuttaa migreenin. Minä en sitä huomaa vaikka yleensä olen erittäin herkkä "migreeni-raidoille". Mutta jos muut ihmiset vielä valittaa niin täytyy katsoa mitä sille teen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓